Kao pošten prodavač mi sami posvetiti ponudi najbolje proizvode i usluge!
Kao pošten prodavač mi sami posvetiti prijedlog najboljih proizvoda i usluga.Mi razumijemo da ponekad imate mogu nastati problemi s otkupom, ali što god da to je, molim vas, vjerujte mi, da ćemo se potruditi da ste zadovoljni.Poštena i objektivna povratne informacije je vrlo važno za naš ugled, a mi ćemo biti vrlo zahvalni, ako ste u mogućnosti da nas kontaktirate prije nego što ostavite negativan/neutralan tip.Idemo zajedno raditi kako bi riješio taj problem što je prije moguće.
Garancija
1. - Garancija jednu godinu.
2. -Ako je proizvod neispravan, kada primite, on mora biti u roku od 7 dana od dana primitka za razmjenu na novi (kupac mora vratiti sve originalne i neoštećene robe u stanju prikladnom za daljnju prodaju).
3. - Mi pružamo besplatne usluge popravka u roku od jedne godine od datuma kupnje.Tijekom prvog 1 mjeseca smo оплатим troškove dostave u jednom smjeru (od nas do vaše lokacije); nakon 1 mjeseca od kupnje kupac morati platiti troškove dostave na dva načina.
4. -Čim smo dobili vraćena roba, mi ćemo poslati zamijenjeni natrag što je prije moguće.
5.- Naša garancija se ne odnosi na sve proizvode, koji su fizički oštećeni ili su u nenormalnim uvjetima, zbog nepravilne upotrebe ili nepravilna instalacija na detalje.
Plaćanje
1. -Molim vas, pobrinite se da vaš platežni račun dostupna, prije nego što se neka roba.
2. -Sva plaćanja moraju biti očišćene u roku od 7 dana nakon primitka robe.Ako uistinu imate poteškoća s plaćanjem robe, molimo vas prvo nas kontaktirajte, mi ćemo vam pomoći riješiti ovaj problem.
3. -Ako imate bilo kakve posebne želje oko detalja proizvod, molimo vas da ostavite komentar na svoj red.
Otpremna
1. - Možemo poslati proizvode širom svijeta.
2. -DHL, FedEx, TNT, UPS, EMS, Kina-Pošte, Pošta Hong kong na raspolaganju.
3. -Proizvod će biti isporučen u roku od 3 dana nakon primitka uplate.
4. -Molim vas, pobrinite se da vaš adresu za isporuku i kontakt broj mobitela točan, kada nudite proizvod.
5. - Možete pratiti situaciju s vašim proizvodom na web-mjestu nakon izdavanja.
Poreza ili carine na uvoz
1. -Uvozne dažbine, poreze i druge troškove nastale na vašoj strani, ali nisu uključene u cijenu proizvoda.Ove naknade plaća kupac.
2. -Molimo kontaktirajte carine vaše zemlje, kako bi se utvrdilo kakve su te dodatne troškove prije kupnje.
3. - Molimo vas da potvrdite detaljne informacije o vašem računu za isporuku.Na primjer, koju će cijenu moramo odrediti u teretnica, odnosno kako opisati proizvod, i sl...
Naši
1. -Jer vaše povratne informacije je vrlo važno za naš razvoj, iskreno pozivamo vas ostaviti pozitivan komentar za nas, ako ste zadovoljni našim proizvodom i uslugom.Puno hvala za vaše vrijeme.
2. - Naš program će vas ostaviti isti savjet nakon vašeg pozitivnog mišljenja.
3. -Molimo vas da nas kontaktirate prije nego što ostavite neutralnu ili negativnu povratnu informaciju, mi ćemo učiniti sve što je moguće, za rješavanje problema.
Puno vam hvala za vašu podršku i želim vam dobar dan
Sku: o1359
Ostavite odgovor
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena